jueves, 24 de septiembre de 2015

Presentació d'un nou blog

Benvinguts/des al meu blog!
Sóc na Raquel Alandete Galán, i estudio Educació Primària a la Universitat de les Illes Balears, en la seu d'Eivissa; les meves aficions són les activitats nàutiques, els esports, jugar els diumenges a jocs de taula amb la familia, i com no, el meu al·lot. Respecte a la meva persona, des de que era ben petita sabia que el meu lloc en un futur era ser mestra de primària, i cada cop sento que és allò que vull alcançar; d'aquí el títol d'aquest blog 'Paradís en ruïnes en procés de construcció', el meu paradís seria aconseguir estar a una escola treballant del que m'agrada, ensenyar a nens i nenes petites coses noves i fer d'ells i elles unes persones millor adaptades al seu futur. Llavors es podria dir que per a jo l'educació és con un sinònim d'ensenyar; però em sembla incorrecte dir-ho. L'educació no sols és dir a un nen com és una cosa o deixa de ser; l'educació és tot allò que som cada un. 'Educació' pot tenir diverses formes d'entendre's, ja que desde que neix una persona tot el que apren al llarg de la seva vida és educació; i tot comença gràcies als pares, amb els hàbits que donen als seus fills; i continua amb professors, que et donen una petita espitjada per a continuar. Així doncs, què millor que veure a un alumne teu convertir-se en una gran persona?, aquell que ha seguit els teus pasos?... és meravellòs!
Per finalitzar aquesta entrada, dir que l'educació és vida.


Foto pròpia 

No hay comentarios:

Publicar un comentario